Current updates:
Welcome to my blog.

Hari Kawad kaki SMKAJ :)

Assalamualaikum semua :D
On 25th Feb  , yeahh . had a lot fun at school you know :D
Adaaa Pertandingan kawad kaki peringkat sekolah macam biasaa muka kiteorang wajib ada ah kan ,
Tak sangkaa pulak doh tetiba jadi photograher sekolah tadi sebab cikgu azura aka cikgu kelab photographer suruh :D Wuuu :* Memang syook ahh . bergabung dengan kak deeba , kak faradhiba adn AdibahJeffri .
Soo tengok gamborrr je lahh :*


Hye saya AdibahJeffri , jangan lah snap saya , saya maluu :O Aummm :P 


Jangan gangu saya ah berok :P HAHA


Ngorat lah saya :P


Hye twins :*


Apa pandang-II :P


THIS ! Eryn dengki ke apa ? HAHA . Ke ke rinduu akuuu tengok gambar aku semacam tuh . HAHA




Hati dye tak tersenyum macammana dye tengah senyum :')


*dalam hati* Opss , boleh saya tanya ?


Even cikgu bagi saya FAILED SCIENCE last year saya tetap sayang cikgu ! MUAH :* HAHA


Thanks to my mama sebab belanja cokelat :*


Sukanyaa dapat coklat :P HAHA


*hati iena berkata*Saya teringin jadi penari tiang :P Lulz~


Siaran tergendalam mintak maaf :P HAHA


Adik and kakak tiri . HAHA


Original comel :P HAHA




PKBM



Ketua Platun : Jeffrizal


Yang tengah tuh omey . Lulz~


Azam beruk :P


beruk terlepas hutan :)


with cikgu azura :)


Fav foto on this time :D Even fucos kat Lydia but seriously lawa :D Maaf jangan tetukar tuh bukan dslr iteww :)


Both comel :*


Kesian anas kat belakangg pandang camera but fucosing dekat iena :P HAHA


Syapii  Muehehehe


Lawa Dslr :P Nak pinjam boleh ?



yang penting i tinggi :)






Saya tembun --' HAHAHA


May i snap your picture ? :')

Me and kak Aza :)


Smile :D


KRS lelaki




Bekas madu . Lulz~


GILA




3 DIBA : FaraDhiba , AdeebaIbrahim and Adibah 
Jeffri :)


The gorgeous


Muka pemenang


Sweet nya kak deeba dengan solihin


Sedara


Ex classmate


Ex love


Kecewa ?

Omey :*


Ruzaini and aza


Kak miera ketot and dibuuuu


Azam and Aza :D Semogaa kekal


Handsome 

The PKBM


Shahrizal


Jeffrizal :)


LULZ~



Pahal dengan akuu ? :o

THATS ALL :* OKAY BYE !

Thanks reading

You're now enter in Akyra's blog ♥ || Follow - Dashboard