Current updates:
Welcome to my blog.

Fredom of Friends :D

Assalamualaikum pembuka kata , selamat sejahtera pada semuaa :D 
Cewaahh ayat akuu :O HAHAHA
Okayy sekian lamaa aku tak update blog . Rindu ? tak pon actually :P HAHA
Okay then on 19 April *thursday* aku pergi MPAJ . tahu takk kat manaa tuh ? ituu dewan dekat ampang :) Aku pergi sana atas sekolah bukan sesukaa . Harituh enn hari Pertandingan Teater Peringkat Daerah PPD . Sekolah aku jadi tuan rumah but buad kat sanaa sooo dengan rasminyaa cikgu Rosnani Omar bagi kepercayaan aku suruh jadi Photographer that day dengan kak Deeb :) Memeyy ah aku dah biasa jadi photographer dekat sekolah but that time sumpah aku cuakk . Yee lahh daerah punyaa kann . Okayy even sekolah aku tak menang but well done guys korang berjaya mempersembahkan yang terbaikkk :D Tapi teater sekolah lain tak boleh kalahkan . Hebat gilaa . Ohh i Miss watak Francis Light yang smart lagi handsome orang nya *cough* hee :P Gambar aku ambek en aku tak tahu kenapa hari tuh aku ambek gambar macam Pfttt tak lawa sangat . Jujur kurang memuaskan but dah lepas enn tinggal nak pass gambar kat cikgu . nasib ah cikgu kata apaa :P This gambar time dekat MPAJ . malas nak upload banyak :P 


Kak Deeb :)


Eghinnnn


Teater from SMK Bandar Baru Ampang the best teater for me :)
Di situ ada Francis Light , Tunku Abdul Rahman , Hang Tuah and Anak muda zaman sekarang :D


Pelakon utama teater sekolah aku :) abang acappp :)


Abang acap and eghinn . cuweett :O eh ? hahaha


Yohana and eghinn


Ni budak sekolah mana tah . ramai orang melting dengan dia . Eh ? haha






Otw back :)

Actually enn aku buad post nii bukan nak upload gambar teater :P aku nak upload gambar yang time aku sampai sekolah . Aku fly kelas agama pergi lepak kelas 2B dekat block D . ada budak 2A sekali :D syook habiss :D Ada pulakk cuweet couple tu enn *cough* hahaha . Title aku FREDOM OF FRIENDS memang untuk time lepakk je :P hahahaha . Andd thiss ....


Mak jemah



Daniel keilhatan macho disitu :P



Tangan iena burukan gambar aku -.-


Tiada words lain selain sahabat :D 


Bersamaa anak cik Taphaaa :P


Tadaaaa .. Maaf ye Ibaa . Jangan jelly aku snap dengan baby bucuk kau nii :P dua-ii kelihatan comel disitu *muntah hijau* hahaha

  
Pehal Nyn ayuu gilaa :O hahaha


Aku dengan ddaaaaniell :D Harap je pengawas tapi otak kuning :P


Capiq handsome dalam gambar nii :O


We are friends are sure porebeh friend :D





Capiq !!! Gila comel mukaa kau time niii . TIME NI JE :P



My Ex-Classmate :') ahh winduunyaa last year :'(


Abang cepettt :P


Le Twins . Sory ibaa .. Semua sakit yang aku kena kau akan kena jugak :'( Nak buad cemgimana enn . Aku harap kau tak kenaa lah semput and sakit paru-ii aku :'(


Dear Muhd Zulhairi , kau gilaa handsome dalam gambar niii . Jangan kembang :P Dear Adibah Jeffri , maaf sebab puji pakwe kau :P hahahhaa . ery rambutt smart dooo



Ery .. dah sepet tuh sepet jelahhhh :P


Tangan kiteorang samaa tuuu :O hahaha


Aku gilaa adore rambut Capiq


Muka suci :P


THE SWEET COUPLE :D


Iba , Ery ... Aku harap korang kekall lahh eh ehhh :D Semoga berbahagiaa . tiada istillah orang ketiga on your relay okay baby :*


Manalah tahuu korang sampai ke Pelamin enn *kenyit mata* aku nak jadi pengapitt ibaa tauuu :D HAHAHA


Mataa abang eryyy hilangg dooo :O hahaha


Kalau korang kawen tak jemput akuuu . Aku merajuk setahun dengan korangg :P HAHAHA


Last wish from anak cik pesall nii .. semoga kekal ke anak cucu cicit cucut cecet bagaii lahh :P


Thats all :D Byebyeeeee ! Goodnight :D

Thanks reading

You're now enter in Akyra's blog ♥ || Follow - Dashboard